donderdag 7 juli 2011

Filemon Wesselink is een 'halve autist' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

AMSTERDAM - Filemon Wesselink wordt door collega's beschreven als een 'halve autist'. En dat klopt ook wel, beaamt de 31-jarige presentator deze week in Revu. "Ik heb autistische trekjes. Ik heb een hekel aan heel drukke ruimtes."

Foto:  NU.nl/Stan Bouman

Ook kan Wesselink er niet tegen als mensen gaan roepen en schreeuwen. "En ik vind het niet fijn om door vreemden aangeraakt te worden. Ik wil altijd met dezelfde mensen werken."

In het tijdschrift vertelt de BNN-presentator dat hij ook behoorlijk kan doordraven in een onderwerp. "Dan wil ik er alles over lezen en uitzoeken. In wielrennen kan ik best ver gaan. Dan kijk ik 's nachts nog naar de Ronde van Oman op internet, een koers die er helemaal niet toe doet."

Revu met het interview met Wesselink ligt vanaf woensdag in de winkel.

via nu.nl

www.stanbouman.com

Posted via email from stanbouman's posterous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten